3 tammi Näillä arvosanoilla vuoteen 2019 – Moin kolmannen vuoden päättötodistuksessa hieno ”suora”

Meille asiakkaat on se kaikista tärkein asia. Vuoden 2018 päättyessä olemme kysyneet meidän ihanilta asiakkailta jälleen palautetta tutulla 4-10 asteikolla. Mitkä asiat ihastuttaa ja mitkä vihastuttaa. Missä ollaan onnistuttu ja mitä voidaan parantaa. Miten ollaan viime vuonna suoriuduttu.

Vastauksia saatiin satoja jo muutamien tuntien sisällä – kannustavaa nähdä, että asiakkaat haluavat tukea meitä ja antaa palautetta aktiivisesti.

No, miten siis pärjättiin? Selvästikin aiemmin valitulla linjalla ollaan onnistuttu pysymään koska arvosana on täydellinen ysien suora. Ja tästä ollaan todella otettuja ja kiitollisia!

 

Moi 2018 asiakastyytyväisyys

 

Kaikista korkeimmalle arvotetaan meidän positiiviseen anarkismiin perustuvaa käytöstä. Hienoa. Ja sitä on tiedossa lisää tänäkin vuonna.

Rakkaat asiakkaat: Kiitos ja ihanaa vuotta 2019.

 

Lue lisää aiheesta:

Moi Mobiilin ensimmäinen vuosi takana – katso asiakkaiden antama päästötodistus
Asiakkaiden kokemuksia Moista – hurjan hieno päättötodistus toiselta vuodelta

Tagit: